2 Ekim 2013 Çarşamba

GERİ DÖNÜŞ

Evet arkadaşlar, size artık geri döneceğimi söyleyebilirim. Bahsettiğim okul işlerimi hallettim diyebilirim, İstanbul'a gittim, yurduma yerleştim, okuluma başladım adapte oldum ve burs başvurularımı da  yaptım. Yani size bahsettiğim yoğunluktan kurtuldum.

Geri dönüşümü ne kadar merakla beklediğini biliyorum, çünkü ben demiştim sana seni asla yalnız bırakmayacağımı, öyle tek bir yazıyla arkamı dönüp gidemezdim, bunu zaten biliyorsun değil mi?
Sitenin son gün istatistiklerine baktım ve 26 Eylül'de 4 bin tıklama neşemi yerine getirmedi değil :)

ve geri dönüş tarihim; Kurban bayramı süresince siteyi yeniden dizayn edip, yazılarımı gözden geçirip yepyeni yazılar yazacağım. Yenilikleri Kurban bayramı süresince ve sonrasında göreceksin, muhtemelen ilk yazım da kurban sonrası olur, özledim seni, bırakma beni :)

Görüşürüz, bakarak ol buralara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder