2 Aralık 2013 Pazartesi

Blogger Kopyalanan Yazıya Otomatik Kaynak Linki Kodu

 

Blogger için aradığımı buldum sonunda ve sizlerinde işini görüceği düşünerek paylaşımda bulunuyorum.Evet başlıktada belirttiğim gibi kendi yazılarımızı blogumuzda paylaştığımız yazıları bazen kopyalama yasağı getiremiyoruz bundan dolayı kendi yazılarımızı başka bir sitede görünce üzülüyoruz işte bu konuya değinerek bu sorunu tam halletmiş olmasakta biraz engel olabileceğiz aslında peki nasıl aşağıda vermiş olduğum eklenti sizin blogunuzdaki herhangi bir yazıyı alan kişi kendi bloguna yapıştırdığımda otomatik Kaynak Link yazısı devreye giriyor nasıl mı? daha önce paylaşmış olduğum bir eklentide yazımı aşağıya yapıştırıyorum.

"Blogger için tasarımları değiştirmek herkes için ilham verici ve blogunu değiştirdiği farklı yaptığı için blogunu biraz daha sevmeye neden olabilir diye düşünüyorum ben.Bu eklentimiz bloga herhangi bir sosyal veya menü eklentisi değil sadece blogunuza gelen ziyaretçi sayfanızda gezerken sağ tarafta görmüş olduğunu kaydırma eklentisinin değiştirmesi ile alakalıdır. "

Kaynak Linki : http://bilginetim.blogspot.com/2013/11/bedava-lig-tv-maclar-izle.html

Yukarıda görmüş olduğunuz gibi oluyor Kaynak Link bu demek sizin yazınıza kaynak belirtmeyen arkadaşlara kısa bir uyarı gibi düşünün.Şimdi gelelim bunu nasıl yapacağımıza.

Blogger Paneli >> Şablon >> HTML Düzenle dedikten sonra </head> kodunu buluyoruz ve aşağıdaki kodları hemen üstüne yerleştiriyoruz.


Kaynak:http://www.bloggerturkey.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder