24 Temmuz 2013 Çarşamba

Hesaplaşma Defteri Kısım 1 - İçini Dök

Hesaplaşma Defteri Sınav Rehberliği
Hesaplaşma defteri senin yıl içinde dertleşebileceğin bir defter olacak.

 » Hesaplaşma Defteri ne?
Böyle yazınca ismi biraz korkunç gibi geliyor. Yok öyle bir şey :). Şu ki; boş bir defter. Bunu konu yazarak veya soru çözerek değil de aklındakileri yazarak dolduracaksın. Aynı zamanda program da yapabilirsin bunda.

 » Nasıl yani aklımdakiler?
Sıkıntıya düşüp içindekiler biriktiğinde bunu birilerine anlatabilirsin. Ya da pratik olarak bu deftere yazabilirsin ki 'şuan için' sana bunu öneririm. Aklına ne takılırsa buna yazacaksın. Açıklayıcı olması için aşağıda benim yazdıklarımdan bir parça göreceksin.

 » Sen kullanmış mıydın?
Evet, 2 senedir kullanıyorum ben de.


Benim defterimden kesitler:
 Açar açmaz Nasıl Program Yapılır? yazımda bahsettiğim planlamayı yaptığımı görüyorum. Konuları yazıp, ne kadar vakit alacaklarını, konuların ne kadarını bildiğimi yazmışım.

"Önümde var 11 hafta(YGS sonrası olsa gerek) Bir an önce konu bitireceğim. Sonra full soru abanacağım. Şu 15-20 gün en önemli konular bitecek. Sonra basit ve bildik konular kalacak geriye. Amacım 5 haftada konuları tamamen bitirip biraz da soru bankasından ilerlemek."

Bak güzel bir şey buldum. Deftere yazdıklarımı tablo yaptım sana:
İyi çalışmalar şimdiden :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder