1 Temmuz 2013 Pazartesi

Sınavı Nasıl Yedim?

Her gün yeni bir yazı eklemeyi planlıyorum. Tabi isteğe bağlı olarak, benim değil sizin ^^

Sınavı Nasıl Yedim?

Elbette uzun soluklu bir süreçti. Ne olursanız olun, ister mezun ister 12. sınıf, hatta 6'ya 7'ye 8'e de gidiyor olabilirsiniz. Sınavların adı farklı da olsa hazırlık süreci ve yaşanan sorunlar aşağı yukarı aynı.

Bu yazımda şu bahsettiğim 'merak ettiren sonuç'larımı paylaşacağım.

İlk girişimden sonuçlar:
2012-YGS:
YGS LYS ileri çekme

2012-LYS: 
Sınav Sonucu


Bu da ikinci girişimden sonuçlar:
2013-YGS:
YGS LYS Rehberlik

2013-LYS:
Sınav sonucum
2013-ÖSYS:
Sınav Sonucum

Umut ediyorum ki daha iyisini yaparsınız. Hedefiniz neresi olursa olsun blogdan mutlaka
faydalanacağınıza eminim.
Bu yazılık bu kadar. Sorularınız olursa çekinmeden sorun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder